torsdag 18 oktober 2012

Tema fredag- tillbaka

Livet ni vet det där som vi trasslar runt i varje dag, det kan bli lite mycket av den varan emellanåt. Då får man prioritera och se till att det mest basala funkar, det har jag gjort i en månad.
Det har varit begravning, trassel och annat, o jag vet inte vad! Men era kommentarer, och att ni har väntat på mig, det går inte i ord att beskriva vad det värmer.
Så nu är jag tillbaka, och det är veckans tema, som ni får klura på.

Så nu när ni klurat färdigt så lägger ni in ert bidrag i mr linky och som vanligt glöm inte att länka ert bidrag till min sida så så många som möjligt hittar era bidrag.





15 kommentarer:

Rantamor sa...

Va kul att du är tillbaka, nu är det bara att klura ut vad jag ska fota som är tillbaka...
Var ute vid ett ödehus i veckan (se blogg) och jag blev väldigt påtagen av det som funnits där, jag som brukar vara så nyfiken kunde bara INTE gå så nära att jag ens kikade in genom fönstret.
Varje gång vi åkt förbi där har det kittlat till i maggropen, och jag har alltid velat gå fram dit, men när jag äntligen kom dit så var det helt stopp...
Märkligt eller hur ???

Hoppas att ditt liv blir mindre trasslig och att din sorg över begravningen mildrats...

Tjingeling från Rantahäxan...mor menade jag naturligtvis...hahahaha

SoF sa...

Åh va roligt - att "du" är tillbax!

Var rädd om dig/SoF

Kristina Bonander sa...

Ja, ibland tar livet en massa vändningar som man inte kan planera. Att blogga är kul men tar tid och måste få läggas åt sidan i bland.

Själv försvinner jag nästan helt från bloggvärden under högsäsong på jobbet men nu är det åter höst och man kan krypa in på kontoret på kvällarna och sätta sig vid datorn. Ganska mysigt faktiskt.

Nu hade jag redan skrivit mitt inlägg när jag såg ditt tema så det är kanske lite sent. Får hoppa på tåget en annan gång.

Välkommen tillbaka
Kristina

Olga T sa...

Kul att du är tillbaka!

Cecilia Artista sa...

Välkommen tillbaks till bloggvärlden!

Anni sa...

Varmt välkommen tillbaka!

Pialotta sa...

Kul du är tillbaka nu. Men visst är det tråkigt när livet är så där lite upp och nervänt ... hoppas du är på banan nu igen :) Ska kolla upp fredagens tema under morgondagen... jag har inte själv varit så flitig bloggare var dag nu ända sedan vi flyttade ... finns en del annat och så är man inte lika pigg på det var dag. Kramiz

Nett sa...

Välkommen tillbaka, livets vändningar kan komma när som. Hoppas att du får en fin Fredag och helg.

Leena sa...

Så kul att du är tillbaka! Jag hade inte sett det men fick reda på det från Rantamor. Idag hinner jag nog inte men nästa vecka är jag också tillbaka.
Jag hoppas att ditt liv blir lite mer vad det brukar vara, en skön helg önskar jag dig nu!
Leena

Erik Semlan sa...

Välkommen tillbaka, kul att du är tillbaka med temat. :-)
Få se hur varmt det blir i helgen?

Eva Trillian sa...

Välkommen tillbaka :)

Stare Ström sa...

Så kul att du är tillbaka!

Violen sa...

Jag vill också önska dig välkommen tillbaka! Gillsr din blogg!

Pumita sa...

Välkommen tillbaka! Hoppas att livet är snällare med dig framöver. Hoppar utmaningen idag men jag kommer tillbaka, jag lovar. Sköt om dig! :)

Susannesblogg sa...

Hej Igen! Kul att fredagstemat är tillbaks. Det blev lite fel. Om du kan ta bort den första länken med Målningen på större ytor.